بهترین بوتاکس صورت در فلاورجان
بهترین بوتاکس صورت در فلاورجان
مارس 10, 2020

پلاسما جت در فلاورجان

پلاسما جت در فلاورجان

پلاسما جت در فلاورجان

مطب دکتر شهلا عشوری  ، متخصص در ارائه انواع خدمات زیبایی من جمله پلاسما جت در فلاورجان می باشد که دارای  دانش و تجربه گسترده ای در زمینه زیبایی است .

پلاسما جت چیست؟

پلاسما جت تنها درمان زیبایی است که از پلاسما برای کاهش حجم پوست اضافی استفاده می کند. که بسیار کم خطر ، با حداقل عوارض و مقرون به صرفه تر از عمل جراحی.درمان پلاسماجت به دلیل موفقیت دررفع  چروک های دور چشم ، سفت شدن شکم ، سفت شدن گردن و موارد دیگر شناخته شده است. دستگاهی بسیار دقیق و با استفاده از ولتاژ موجود در هوا بین نوک آن و گازهای طبیعی ساطع شده از پوست ما ، برای تشکیل پلاسما کار می کند. یک میدان الکتریکی کوچک ایجاد شده و فوراً پوست را هدف قرار می دهد. بافت پوستی در قسمت مورد نظر جمع شده و سفت می شوند و پوستی جوان تر می شود.

قبل از پلاسما انجام پلاسما جت برای انجام مشاوره با مطب دکتر شهلا عشوری تماس بگیرید.

مناطق قابل درمان در روش پلاسماجت

پلاسما جت قادر است برخی از عيوب ظاهری را بدون هرگونه برش واقعي پوست درمان كند. می توان برای موارد زیر استفاده کرد:

  •  سفت شدن پلک : از جمله زیر چشم و پوست اضافی پلک فوقانی
  • نقص در پوست : از جمله لکه های پوستی و کک و مک .
  •  بهبود جا ی زخم های آکنه
  • سفت شدن پوست شل شده بعد از بارداری و علائم  کش آمدن پوست
  • خطوط و چین و چروک های اطراف دهان و خط اخم
  • بهبود ظاهر بینی: پلاسماجت بینی با کاهش حجم اضافی پوست روی بینی ، بافت چربی اضافی را هدف قرار می دهد. برای دستیابی به نتایج قابل توجه از اولین درمان ، تکنیک خاصی برای ایجاد حالت زیبای استفاده می شود! نوک بینی را سر بالا می کند و بدون هیچ گونه هزینه زیاد  و عوارض عمل جراحی حجم بینی شما را کاهش می دهد.

چقدر ماندگاری دارد؟

از آنجا که پلاسما جت بیش از یک درمان سفت کننده ساده است (در واقع حجم پوست را کاهش می دهد) ، اثرات آن مانند روش های جراحی ماندگاری بالایی دارد. مانند همه روش های جراحی و زیبایی ، ولی اثرات آن کاملاً دائمی نیست زیرا نمی تواند باعث متوقف شدن پیری شود ، اما نتایج مثبت آن باید بسته به منطقه تحت درمان سالها طول می کشد. اثرات مثبت درمان بلافاصله پس از اولین درمان قابل توجه خواهد بود ، اما نتایج نهایی پس از 8 هفته مشاهده می شود. برای برخی ، برای حداکثر نتیجه ممکن مثبت بعد از 8 هفته به یک جلسه درمان دیگر نیاز است. علاوه بر این ، فاکتورهای شیوه زندگی وجود دارد که می توانند از ماندگاری در نتیجه ، مانند سیگار کشیدن ، مصرف الکل و طولانی مدت قرار گرفتن در معرض آفتاب تاثیر داشته باشد.

چه تعداد درمان مورد نیاز است؟

تعداد درمان های مورد نیاز با توجه به ناحیه تحت درمان ، نرمی پوست ، میزان اصلاح مورد نظر و پاسخ فرد به درمان متفاوت خواهد بود. اکثر افراد نتایج را فوراً مشاهده می کنند و این روند در طی 8 هفته بعدی بهبود می یابد. برای دستیابی به نتایج بهتر می توان درمان های بیشتری انجام داد. قرار ملاقات ها باید تا 8 هفته از فاصله دور باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button