پلاسما جت در فلاورجان
پلاسما جت در فلاورجان
مارس 4, 2020
پلاسما جت در زرین شهر
پلاسما جت در زرین شهر
مارس 18, 2020

بهترین بوتاکس صورت در فلاورجان

بهترین بوتاکس صورت در فلاورجان

بهترین بوتاکس صورت در فلاورجان

درمان بوتاکس یا درمان با  سم بوتولینوم یا تزریقی نوروتوکسین ، برای کمک به کاهش چین و چروک ها و جوانسازی پوست است . به طور معمول برای کمک به درمان خطوط اخم ، خطوط پا کلاغی چشم و هیپریدروز ( تعریق بیش از حد) ، شاید شناخته شده ترین  درمان بوتاکس است . و اما اگر به دنبال بهترین بوتاکس صورت در فلاورجان هستید به مطب دکتر شهلا عشوری می توانید مراجعه کنید.

بوتاکس چیست؟

بوتاکس یک تزریق به دستگاه  عصبی است که برای فلج کردن قسمتی از اعصاب صورت یا ناحیه مورد نظر برای برطرف کردن مشکلات پوستی و  عدم تعادل عضلات عصبی عمل می کند . به عبارت دیگر: بوتاکس در هر کجا که تزریق شود ، باعث می شود عضلات زیرین به طور موقت از حرکت بایستد. هنگامی که ماهیچه ها از حرکت خود متوقف می شوند ، چین و چروک ها رفع می شوند. اما آیا واقعاً ایمن است؟

شما احتمالاً قبلاً از افرادی که از آن استفاده می کنند شنیده اید ، حتی اگر زیادی چروک ندارید  ، برای جلوگیری از روند بیشتر چین و چروک تزریق بوتاکس را انجام دهید.

به همین ترتیب ، همیشه عاقلانه است که تحقیقات خود را قبل از انجام بوتاکس و حتما با پزشک خود مشورت کنید. پس برای گرفتن نوبت با مطب دکتر شهلا عشوری متخصص بهترین بوتاکس صورت در فلاورجان تماس بگیرید.

آیا بوتاکس از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند؟

کاملا. بوتاکس سم بسیار تمیزی است که می توانند خطوط پیشانی افقی ، خطوط عمودی اخم بین دو ابرو و خطوط پا کلاغ دور چشم را به طور موقت پاک یا کاهش دهند.

اصولاً هرجا که بوتاکس در بدن تزریق شود ، عضلات زیر پوست را فلج می کند و وقتی عضله شل می شود ، خط از بین می رود.

آیا بوتاکس درد دارد ؟

مانند اکثر تزریق ها ، بوتاکس می تواند کمی دردناک باشد ، خصوصاً بین ابرو. برخی از پزشکان 10 دقیقه قبل از عمل  بی حسی موضعی را برای بی حس کردن در ناحیه ارائه می دهند.

آیا بوتاکس اثرات جانبی دارد؟

هر دارویی عوارض جانبی دارد و بوتاکس نیز از این قاعده مستثنی نیست. خوشبختانه ، عوارض جانبی بوتاكس بسیار  نادر و موقتی است و آن هم فقط در صورتی که پیش متخصص حرفه ای نروید عوارض جانبی احتمالی (فقط در 1 تا 5٪ موارد) شامل افتادگی پلک یا ابرو است که معمولاً طی دو هفته از بین می رود ، کبودی ناچیز در ناحیه تزریق و سردرد نیز از عوارض بوتاکس در صورت تزریق نادرست است.

هزینه بوتاکس چقدر می شود؟

مانند اکثر درمان های زیبایی ، قیمت بوتاکس بسته به اینکه به کدام منطقه برای معالجه مراجعه کنید ، بسیار متفاوت است. بعضی از پزشکان واحد مربوط به بوتاکس مورد استفاده می کنند. 

سن ایده آل برای شروع استفاده از بوتاکس چیست؟

این نیز برای هر فردی متفاوت است – و بیشتر به خود شخص بستگی دارد! شما نیازی به بوتاکس  ندارید تا زمانی که چین و چروک ها ظاهر شوند ، یا می توانید فقط برای پیشگیری تزریق ه کنید. کلکر می گوید: که ود چین و چروک در نتیجه عوامل ژنتیکی و محیطی است تا سن

چه مدت بوتاکس دوام می آورد؟

بنابراین پاسخ از بیمار تا بیمار متفاوت است. به طور کلی ، “نتایج را می توان در طی چهار تا پنج روز مشاهده کرد ، و [آنها] به مدت سه تا شش ماه بدون نگرانی  ادامه می یابند به همین ترتیب ، “بعضی از بیماران هر سه ماه از معالجه درمانی برخوردار می شوند ، [و] بسیاری از آنها هر 4 تا 6 ماه معالجه می کنند.”

از کجا می توانم یک متخصص بهترین بوتاکس صورت در فلاورجان پیدا کنم؟

توصیه ما به شما دکتر شهلا عشوی با تجربه زیاد و سابقه موفق و بیماران راضی در این زمینه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button