میکرونیدلینگ در زرین شهر و فولاد شهر

درمان لک و خال صورت در فلاورجان
درمان لک و خال صورت در فلاورجان
جولای 11, 2020
بهترین بوتاکس صورت در زرین شهر و فولادشهر
بهترین بوتاکس صورت در زرین شهر و فولادشهر
آگوست 15, 2020

میکرونیدلینگ در زرین شهر و فولاد شهر

میکرونیدلینگ در زرین شهر و فولاد شهر

انجام کلیه خدمات میکرونیدلینگ در زرین شهر و فولاد شهر در مطب دکتر شهلا عشوری

اگر به زیبایی و جوانسازی پوستتان اهمیت می دهید برای انجام میکرونیدلینگ در زرین شهر و فولاد شهر می توانید به کلینیک زیبایی دکتر شهلا عشوری بهترین کلینیک زیبایی واقع در منطقه مراجعه نمایید.

میکرونیدلینگ چیست؟ کاربردها و مزایای آن

مهم‌ترین ویژگی ظاهری جذاب و زیبا، داشتن پوستی شاداب و بدون هیچ‌گونه لک و جوش و یا هرگونه زائده‌ی پوستی است. روش‌های گوناگونی برای پاکسازی پوست و رفع مشکلات آن وجود دارد که یکی از این روش‌ها، میکرونیدلینگ است که به کارگیری آن برای پاکسازی پوست، مزایای زیادی را به دنبال دارد.

میکرونیدلینگ به طور کلی در جهت رفع جراحات مختلف پوستی و همچنین پاکسازی جوش و آکنه از روی پوست به کار گرفته می‌شود. این روش به نوعی از جمله روش‌های سنتی و قدیمی برای پاکسازی پوست است که از زمان‌های بسیار دوری مورد استفاده قرار داشته است.

به طور کلی برای انجام این روش، دستگاه خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرد و با به کارگیری آن حفره‌هایی بسیار کوچک را بر روی پوست صورت ایجاد می‌کنند تا مواد مورد استفاده در میکرونیدلینگ را به پوست وارد کنند. روش‌های انجام این فرایند پاکسازی پوست به دو دسته تقسیم می‌شود: پاکسازی دستی و یا به وسیله‌ی دستگاه.

برای انجام میکرونیدلینگ از چه دستگاهی استفاده می شود ؟

در روش دستی از دستگاهی به نام درمارولر برای ایجاد حفره‌های یاد شده بر روی پوست به همراه تعدادی سوزن کوچک استفاده می‌شود.

حال آنکه در روش دیگر، از دستگاه خاصی استفاده می‌شود که به وسیله‌ی آن می‌توان تعداد منافذی را که بر روی پوست صورت تشکیل می‌شود را تنظیم کرد.

به نوعی کارکرد این دستگاه و سرعت آن توسط کاربران قابل تنظیم می‌باشد که در این صورت، نتایج بهتری با استفاده از آن حاصل می‌شود. با ایجاد حفره‌های مورد نظر بر روی پوست، مواد لازم وارد پوست شده و فرایند جوانسازی پوست انجام می‌شود‌.

میکرونیدلینگ ( در زرین شهر و فولاد شهر ) کاربردها و مزایای زیادی را به دنبال دارد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به از بین بردن چین و چروک پوستی، درمان جوش و آکنه و حذف آن‌ها از روی پوست و همچنین کاهش و رفع ترک‌های پوستی که به دلایل مختلفی چون کاهش یا افزایش وزن و یا حاملگی بر روی پوست ظاهر می‌شوند.

میکرونیدلینگ از جمله روش‌های کاربردی برای جوانسازی پوست است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button