بهترین دکتر درمان ریزش مو در فلاورجان
بهترین دکتر درمان ریزش مو در فلاورجان
آوریل 21, 2020
میکرونیدلینگ در فلاورجان
میکرونیدلینگ در فلاورجان
می 13, 2020

لیزر موهای زائد در فلاورجان

لیزر موهای زائد در فلاورجان

لیزر موهای زائد در فلاورجان

لیزر موهای زائد نوعی طولانی مدت از حذف  موهای زائد  است که باعث آسیب دیدن یا از بین رفتن فولیکول مو می شود.لیزر موهای زائد در فلاورجان در مطب دکتر شهلا عشوری با بهترین دستگاه و تجهیزات انجام میگیرد.

در ادامه بخوانید تا در مورد نحوه کار با لیزر موهای زائد ، مدت زمان ماندگاری آن و هزینه های انجام روش های لیزر موهای زائد مطلع شوید.

لیزر موهای زائد چگونه عمل می کند؟

هنگامی که فولیکول مو از بین می رود ، لیزر موهای زائد دائمی است پس بر روی همه اشخاص به یک شکل جواب نمی دهد.

لیزر موهای زائد از نور لیزر برای هدف قرار دادن رنگدانه در موهای فرد استفاده می کند. نور از زیر شافت مو و به سمت فولیکول مو عبور می کند.

گرمای ناشی از نور لیزر ، فولیکول مو را از بین می برد و مو دیگر نمی تواند از آن رشد کند.

مو از چرخه رشد بی نظیری پیروی می کند که شامل استراحت ، ریختن و دوره های رشد است. موهایی که اخیراً برداشته شده اند که در مرحله استراحت هستند ، برای تکنسین یا لیزر قابل رویت نیستند ، بنابراین ممکن است فرد قبل از برداشتن مجبور به صبر کردن شود تا دوباره موها در بیاید.

برای بیشتر افراد ، لیزر موهای زائد نیاز به چندین درمان در طول 6 تا 8 جلسه حدودا ماهی یک جلسه دارد.

آیا لیزر موهای زائد دائمی است؟

در صورتی که فولیکول مو نابود شود دائمی است. با این حال ، افرادی که تحت لیزر موهای زائد قرار دارند ، می توانند انتظار داشته باشند که برخی از موهای موجود در منطقه مورد نظر دوباره رشد می کنند.

با گذشت زمان ، می توان مجدداً منطقه را درمان کرد تا تعداد موهایی که دوباره رشد می کنند ، کاهش یابد. در برخی موارد ، حتی ممکن است تمامی موها از بین بروند.

رشد مو یا عدم رشد مو بستگی به عوامل بی شماری از جمله نوع مویی که ریشه می زند و مهارت تکنسین در برداشتن مو های زائد بستگی دارد.

بیشتر افراد متوجه می شوند که وقتی موها دوباره رشد می کنند ، نازک تر و متراکم تر از قبل است. این امر به این دلیل است که لیزر ممکن است به فولیکول مو آسیب برساند حتی اگر نتواند آن را نابود کند.

اگر یک فولیکول مو آسیب دیده اما از بین نرود ، در نهایت مو دوباره رشد می کند. از بین بردن هر فولیکول مو می تواند دشوار باشد ، بنابراین بیشتر افراد شاهد رشد مجدد مو هستند.

هنگام رشد  ، امکان درمان مجدد آن وجود دارد ، بنابراین افرادی که می خواهند تمام موها را از بین ببرند ممکن است به چندین دوره  درمان نیاز داشته باشند.

در بعضی موارد ، موها ممکن است خیلی سبک ، خیلی کوتاه یا در برابر درمان مقاوم باشند. در این موارد ، فرد ممکن است روش های دیگر موهای زائد مانند گرفتن موهای ولگرد را انتخاب کند.

آیا رنگ پوست یا مو تاثیری در لیزر موهای زائد دارد؟

ممکن است افرادی که دارای پوست روشن و موهای تیره هستند ، به درمان های کمتری نسبت به سایرین احتیاج داشته باشند.

. دلیل این امر این است که کنتراست و تفاوت رنگ پوست و مو باعث می شود که لیزر دقیق تر موها را مورد هدف قرار دهد و در نتیجه تخریب فولیکول را آسانتر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button