لیزر موهای زائد در فلاورجان
لیزر موهای زائد در فلاورجان
آوریل 30, 2020
درمان لک و خال صورت در فلاورجان
درمان لک و خال صورت در فلاورجان
جولای 11, 2020

میکرونیدلینگ در فلاورجان

میکرونیدلینگ در فلاورجان

میکرونیدلینگ در فلاورجان

در روش microneedling (میکرونیدلینگ) ، از یک غلتک کوچک دسته دار که روی آن سوزن های ریز بسیاری قرار دارد بر روی پوست  استفاده می شود.اگر به دنبال یکی از بهترین و کم عوارض ترین روش های درمانی پوست خود هستید میکرونیدلینگ در فلاورجان را درمطب دکتر شهلا عشوری تجربه کنید تا تاثیرات شگفت آور آن را مشاهده کنید.

میکرونیدلینگ برای پوست شما چه می کند؟

درمان میکرونیدلینک باید حتما توسط متخصص پوست انجام شود که با به کار بردن غلتک سوزن دار میکرونیدلینگ باعث ایجاد گردش خون بیشتر  در پوست می شود که برای اینکه درمان موثرتر باشد در حین درمان محصولات پوستی ویتامینه  را برای  افزایش تولید کلاژن به کار برده می شود  که می تواند خطوط ریز چین و چروک  و جای زخم  و آکنه را را به حداقل برساند  و پوست صورت را شفاف تر و روشن تر کند.

آیا میکرونیدلینگ مؤثر است؟

بله: هنگامی که توسط متخصص حرفه ای پوست و مو انجام شود ، “میکرونیدلینگ می تواند در تقویت و کلاژن سازی پوست بسیار  مؤثر باشد ، و کاهش خطوط ریز و چین و چروک  تا حد زیادی کمک کند .

همچنین با توجه به شواهد به دلیل افزایش گردش خون در پوست برای درمان آکنه بسیار موثر است.

همچنین گزینه بسیار خوبی برای به حداقل رساندن علائم پیری  است .” “میکرونیدلینگ با ایجاد زخم های بسیار ریز باعث بهبود رنگ و شفافیت  ظاهر پوست می شود. پوست با ایجاد کلاژن جدید ، با پر کردن لایه پوستی مرده  پاسخ  مثبتی می دهد.

آیا میکرونیدلینگ باعث آسیب می شود ؟

اگر شما به متخصص پوست حرفه ای مراجعه کنید ، حداقل درد  ، عوارض جانبی یا سرعت عمل تکنسین را  خواهید داشت ، اگرچه ممکن است بعضی افراد به دلیل تحمل درد کمتر بعد از درمان دچار سوزش جزئی پوست شوند. ولی متخصص پوست و مو شما می تواند در مورد مراقبت های مناسب پس از مراقبت از پوست به شما توصیه کند تا تحریک پوست را به حداقل برسانید و بهترین نتایج را تجربه کنید.

به چه تعداد جلسه درمانی میکرونیدلینگ نیاز داریم؟

پاسخ به درمان ممکن است متفاوت باشد ، اما ممکن است برخی از افراد طی  چهار تا شش جلسه در طی چند ماه برای به دست آوردن نتایج مورد نظر نیاز داشته باشند ، در حالی که برخی دیگر ممکن است بعد از یک تا دو جلسه نتیجه را ببینند.

مراقبت های بعد از درمان به روند درمان شما کمک بسیار میکند در بین اینها ، متخصص پوست شما می تواند در مورد اینكه آیا می توانید رژیم منظم برای مراقبت از پوست ، از جمله انواع دیگر لایه بردار و محصولات تجدید شونده پوست را در طول درمان استفاده کنید ، به شما توصیه كند .

بسته به شدت مشکل پوستی ، سن و وضعیت پوستی شما و اینکه آیا درمان توسط یک متخصص انجام شده است ، نتایج می تواند تفاوت داشته  باشد.

اگر می خواهید میکرونیدلینگ را امتحان کنید ، کلینیک زیبایی دکتر شهلا عشوری بهترین میکرونیدلینگ را در فلاورجان تحت نظر پزشک متخصص انجام میدهد تا بهترین نتایج را برای شما به ارمغان می آورند که با استفاده از این روش صحیح درمانی  بسیار شگفت آور خواهد بود  ، دستگاه های میکرونیدلینگ به بهترین شکل توسط یک متخصص آموزش دیده برای کاهش مشکلات پوستی شما موثر خواهد  بود. که در محیطی آرام و دلپذیر و کاملا استریل و بهداشتی پوستی زیبا و شفاف را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button